20161017
640-911, |
P2180-031, |
1Z0-535, |
CISM, |
CISA, |
70-337, |
70-981, |
200-125, |
200-125, /
300-075, /
100-105, /
300-101, /
210-260, /
API-571, |
642-035, |
P2090-068, |
MB2-704, |
S90-08A, |
1Z0-060, |
1Z0-457, |
A2010-597, |
C_TADM51_731, |
300-101, |
640-916, |
98-368, |
70-533, |
070-347, |
HP0-Y50, |
810-403, |
LOT-956, |
70-384, |
070-462, |
1Z0-470, |
LX0-104, |
640-875, |
CGEIT, |
1Y0-301, |
MOFF, |
1Y0-351, |
AWS-SysOps, |
3I0-012, |
C2020-012, |
500-451, |
PK0-003, |
70-488, |
700-501, |
1Y0-201, |
98-367, |
200-310, |
300-135, |
JN0-633, |
4A0-104, |
640-864, |
400-051, |
98-365, |
70-487, |
NCLEX-RN, |
650-987, |
PMP, |
3309, |
642-747, |
010-151, |
70-980, |
1Z0-055, |
98-366, |
MB6-703, |
070-412, |
74-678, |
070-483, |
1Z0-047, |
070-486, |
70-680, |
070-483, |
1Z0-047, |
070-486, |
PRINCE2, |
642-885, |
70-680, |
C2080-470, |
HP0-S42, |
PRINCE2-Practitioner, |
117-201, |
70-687, |
712-50, |
1Z0-147, |
C_GRCAC_10, |
250-315, |
070-488, |
642-980, |
GCIA, |
1Z0-102, |
640-461, |
SALES-CLOUD-CONSULTANT, |
LX0-103, |
642-887, |
ISSEP, |
700-270, |
1Z0-144, |
HP0-S41, |
642-241, |
1Z0-883, |
350-001, |
9L0-521, |
VMCE_V8, |
M70-101, |
MB2-700, |
HP0-M44, |
642-732, |
NS0-157, |
1Z0-133, |
IIA-CIA-PART1, |
VCPD610, |
70-414, |
1Z0-036, |
300-320, |
PMI-001, |
98-364, |
1Z0-808, |
1Z0-053, |
1D0-520, |

computer_science_unplugged

W sobotę 8 października pan Piotr Ławniczak wziął udział w wykładzie oraz warsztatach dla nauczycieli na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Tematem przewodnim była nauka informatyki bez użycia komputera.

Wydarzenie prowadził prof. Tim Bell z Nowej Zelandii, jeden z największych autorytetów w dziedzinie dydaktyki informatyki, współtwórca projektu Computer Science Unplugged.

Projekt Computer Science Unplugged jest rozwijany od ponad 20 lat. Pierwotnie stanowił głównie wsparcie dla uniwersytetów popularyzujących informatykę poza murami uczelni np. w szkołach. W ostatnich latach w wielu krajach do programów szkolnych wprowadza się elementy programowania.

Scenariusze projektu CS Unplugged są wskazywane przez ekspertów jako wzory dobrej praktyki, przydatne w prezentacji pojęć i koncepcji informatyki, służące kształceniu myślenia komputacyjnego. Ich realizowanie podczas lekcji stanowi cenne uzupełnienie zajęć z podstaw programowania na poziomie starszych klas szkół podstawowych.